06.12.28 ulla on the go
Hoho jojo juldan var lyckad. jag pallade inte änta mer på Waffer så jag drog till Ellen fest hela kvällen. Eller tills Våfflan ringde och bad mig komma. Så det var party all nite long på Falkenbergsgatan. Där blev det lots a drinkin, dessvärre inga Ulla-on-the-beach men väl Bäkka spetsiale: spooky-haloween-vodka-drinkar. Det var gott tills jag lade mig i koma. När jag blev väckt av Hampooos ur mitt medvetslösa tillstånd var jag dansesugen. Ulla goes dancin yeahyeah. Men det var några idioter som påstod att det redan blivit efterfest. fuck em Ulla wanted to dance.

Ulla goes dancin:
well, sen tyckte jag att dom var tråkiga så jag stack hem tidigt. Sov 1+½ timme sen tog jag tåget till Erik. Där mådde jag mest illa men Erik var snäll och vi har slutat bråka om nyår för vi är eniga om att vi ska till Våfflan. Jag får ha finkläder och Erik slipper vara sofistikerad. Ja sen kom Mattias och vi åt pizza sen fick jag en vacker julkapp av Erik älskling. För han vet vad jag behöver, nu när mina ensamma dar för alltid är över.

Och igår åkte jag tillbaks till Malmö för jag skulle skriva arbete med Caroline, men hon valde att gå på date istället så jag fick jobba själv. kändes lite onödigt.

Och idagarna har jag även handlat några klänningar för att må lite bättre.



Jag lovar dyrt och heligt att inte befinna mig bakom Våffes bardisk på nyårsafton, i annat syfe än att servera trevliga Ulla-on-the-beach till gästerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback